Parturi-kampaamon tai kauneushoitolan hakukoneoptimointi
Täytyykö sinun paikallisen yrityksen omistajana todella käyttää rahaa SEO yritykseen paremman sijoituksen saamiseksi Googlessa?
Lyhyt vastaus on… luultavasti ei, varsinkin jos he veloittavat sinulta satoja euroja ja tekevät lupauksia, kuten nostaa sinut Googlen ensimmäiseksi hakukonetuloksissa.
Seuraavat keskeiset strategiat ovat mitä sinun tulee ottaa käyttöön.
Muista, että SEO on pitkäaikainen prosessi ja eikä tulokset aina ole välittömiä. Kärsivällisyys, johdonmukaisuus ja hyvät käytännöt ovat hakukoneoptimoinnin avaintekijöitä. Suuren summan maksaminen markkinointitoimistolle nopeista tuloksista ei välttämättä aina toimi.
,
Seuraavat keskeiset strategiat ovat mitä sinun tulee ottaa käyttöön.
- Optimoi Google Yritys tietosi: Varmista, että yrityksen nimi, osoite ja puhelinnumero on oikein ja sama kaikissa verkkohakemistoissa ja alustoissa. Lisää kuvia ja kategorioita jotka kuvaavat ja edustavat yritystäsi. Kannusta asiakkaita jättämään arvosteluja listauksiisi. Käyttämällä Phorest Salonki Järjestelmää ja heidän tarjoamaa apua suurin osa tästä pitäisi olla katettu mutta päivitysten, tiimi profiilien jne. tekeminen auttaa vielä enemmän. Esittele töitäsi ja tilojasi lisäämällä kuvia tietyillä avainsanoilla, kuten balayage tai hydrafacial.
- Luo laadukkaita backlinkkejä: Backlinkit eli hyperlinkit muilta hyvänmaineisilta verkkosivustoilta parantavat hakusijoitustasi. Ota yhteyttä paikallisiin yrityksiin ja kysy olisivatko he valmiita linkittämään verkkosivusi. SEO yritys voi auttaa sinua tässä mutta joskus huonot tai epäolennaiset hyperlinkit voivat maksaa sinulle. Hyödyllinen neuvo on pyytää kaikkia yrityksiä joiden kanssa työskentelet linkittämään verkkosivusi heidän sivuille, esim. linkki Four Reasons tai Naviter sivuilta parantaisi mainettasi Googlen algoritmeissä.
- Käytä avainsanoja verkkosivusi sisällössä ja meta kuvauksissa: Hae hakusanoja joita potenttiaaliset asiakkaat voivat käyttää salonkisi löytämiseen, kuten “kampaamo Helsinki,” “balayage Turku,” “hydrafacial Tampere” jne. Sisällytä näitä avainsanoja verkkosivustosi sisältöön ja meta-kuvauksiin mutta vältä liiallista avainsanojen käyttöä. Pidä sisältö luonnollisena. Luo tietyt sivut tärkeimmille hakutermeille, esimerkiksi jos olet erikoistunut balayage palveluun, luo tälle oma sivu, jossa kerrot siitä ja lisää kuvia. Ole meihin yhteydessä jos tarvitset apua tämän kanssa.
- Luo laadukasta sisältöä: Kun päivität verkkosivujasi säännöllisesti laadukkaalla ja osuvalla sisällöllä, voit houkutella vierailijoita ja parantaa hakukone sijoitustasi. Harkitse blogin aloittamista tai videoiden luomista jotka sisältävät hyödyllistä tietoa kohdeyleisöllesi, kuten hiustenhoito vinkit, stailaus ohjeet tai tietoa uusista kauneuden trendeistä. SEO yritys ei voi auttaa sinua tässä - tämä sisältö täytyy tulla sinulta, alan ammattilaiselta. Korkealle sijoittuminen Googlessa, varsinkin kilpailullisella alueella kuten Helsinki on vaikeaa, jos haluat sijoittua korkealle sinun on panostettava siihen.
- Hyödynnä sosiaalista mediaa: Mainosta salonkiasi ja verkkosivujasi sosiaalisen median alustoilla, kuten Facebook, Instagram ja TikTok. Jaa kuvia ja videoita salongistasi, henkilökunnasta ja ennen-ja-jälkeen otoksia esitelläksesi työnjälkeäsi. Kannusta asiakkaita seuraamaan sinua ja tägäämään salonkisi julkaisuihinsa. Google ymmärtää yhteyden sosiaalisen median kanavien ja verkkosivusi välillä ja hyvä maine sosiaalisessa mediassa näkyy myös parempana Google hakutuloksena. Emme usko, että SEO yritys voi auttaa sinua tässä asiassa.
- Paikallinen SEO: Varmista, että verkkosivusi on optimoitu paikalliseen SEO hakuun. Tämä sisältää kaupunkisi, maakuntasi ja muut paikkakohtaiset hakusanat joita sivultasi löytyy ja varmista myös, että NOP (Nimi, Osoite, Puhelinnumero) on johdonmukainen kaikissa verkkosivusi hakemistoissa. Kun rakennamme sivustoasi, kiinnitämme huomiota näihin perusasioihin mutta jos haluat syventää teknistä hakukoneoptimointia ota meihin yhteyttä ja annamme sinulle tarjouksen.
Muista, että SEO on pitkäaikainen prosessi ja eikä tulokset aina ole välittömiä. Kärsivällisyys, johdonmukaisuus ja hyvät käytännöt ovat hakukoneoptimoinnin avaintekijöitä. Suuren summan maksaminen markkinointitoimistolle nopeista tuloksista ei välttämättä aina toimi.
,